Mūsu zvanu centra operatoru pienākums un atbildība nosaka, ka katra drošības pogas aktivizēšana pakļaujas standarta procedūrai, kurā vispirms no klienta tiek noskaidrots drošības pogas nospiešanas iemesls un tiek iegūti maksimāli precīza informācija par notiekošo. Ja nav iespējams sazināties ar klientu vai arī, ja klients nevar verbāli atbildēt, tiek veiktas darbības, lai sazinātos ar likumisko pārstāvi, informējot par drošības pogas aktivizēšanu. Ja likumiskais pārstāvis nevar ierasties klienta dzīves vietā vai pārstāvis nav sasniedzams, izsverot notikuma procesu, tiek pieņemts lēmums par attiecīgā palīdzības vai operatīvā dienesta izsaukšanu uz klienta dzīvesvietas adresi. Zvanu centrs koordinē, sniedz visu nepieciešamo informāciju dienestiem, lai maksimāli īsā laikā būtu iespējams sniegt nepieciešamo palīdzību.