• Kopā varam palīdzēt!

Mobilā drošība viedtālrunī

Mobilā trauksmes pogas aplikācija tālrunī paredzēta, lai sniegtu drošības sajūtu personām, kā dzīvesvietā, tā arī ārpus mājas. Šis pakalpojums īpaši piemērots senioriem, vientuļām personām, lai drošības sajūta vienmēr būtu pa rokai.

Ar mobilās aplikācijas palīdzību iespējams nosūtīt trauksmes signālu, uz kuru atbild “Drošības poga” zvanu centrs. Aplikācija viedtālrunī nodrošina atrašānās vietas noteikšanu, tādējādi zvanu centrs var nosūtīt nepieciešamo palīdzību klienta atrašanās vietā.

14,50 EUR mēnesī

Iekārtas funkcijas

  • Tiešs SOS signāls uz zvanu centru
  • Divvirzienu komunikācija
  • Atrašanās vietas noteikšana – ģeolokācija
  • Neierobežota pārvietošanās
  • Samazinātas aprūpējamā aprūpes izmaksas
  • Uzlabota aprūpes efektivitāte

Pakalpojuma izmaksas

Cenā iekļauts:

  • Mēneša abonēšanas maksa
  • Tehniskais atbalsts
  • 24 stundu zvanu centra uzraudzība

Pakalpojuma pieslēgšana, uzstādīšana, instruktāža 15,00€ (vienreizēja maksa)

Biežāk uzdotie jautājumi

Lai izmantotu “Drošības poga” pakalpojumu viedtālrunī, nepieciešams instalēt viedtālrunī aplikāciju. Visu tehnisko palīdzību aplikācijas uzstādīšanā palīdzēs izdarīt mūsu “Drošības poga” tehniskais personāls.

Šī pakalpojuma nodrošināšanai ir nepieciešams viedtālrunis un interneta pieslēgums. Pirms pakalpojuma pieslēgšanas, visas detaļas tiek izrunātas ar klientu, noskaidrojot kāds mobilā operatora pieslēgums tiek izmantots. Pārsvarā viena mēneša interneta datu apjoma patēriņš ir līdz 2 GB (gigabaiti).

Lai varētu nodrošināt pakalpojumu, klientam ir regulāri jāpārbauda tālruņa akumulatora uzlādes līmenis. Parasti viedtālruņa akumulatora darbības ilgums ir no vienas līdz trim dienām. Tālrunim nav jāatrodas nepātraukti pieslēgtam pie strāvas barošanas, bet jāatcerās, ka kritiskā brīdī zems akumulatora uzlādes līmenis var ierobežot saziņu ar “Drošības poga” zvanu centru.

Nospiežot drošības pogu viedtālrunī, tiek veikts trauksmes signāls uz zvanu centrāli un paralēli tiek reģistrēta klienta atrašanās vieta trauksmes brīdī. Šī informācija ir ļoti noderīga, lai varētu sniegt tūlītēju palīdzību klienta atrašanās vietā – veikals, pastaigu parks, pagalms u.c. Zvanu centra operators sazinās ar klientu un noskaidro trauksmes pogas nospiešanas iemeslu. Atgādinām, ka netiek veikta nepārtraukta klienta atrašanās vietas noteikšana, bet tā tiek reģistrēta tikai drošības pogas nospiešanas brīdī. Klients netiek izsekots un par to netiek ievākti nekādi pārvietošanās dati reāllaikā.

Nē. Viedtālrunī esošā drošības pogas aplikācija nodrošinai tikai pogas nospiešanu un saziņu ar zvanu centrāli. Ja Jūs paredzat, ka klientam var būt krišanas notikuma iespējamība, tad labāk būtu izmantot mūsu piedāvāto pakalpojumu Mobilā drošība viedpulkstenī.

Noslēdzot līgumu par “Drošības poga” pakalpojumu, klientam viedtālrunī tiek instalēta aplikācija, kas nodrošina drošības pogas funkciju. Ja klients vēlas lauzt līgumu un izbeigt pakalpojumu saņemšanu, klientam tiek apstādināta aktīvā konta darbība un aplikāciju var izdzēst no viedtālruņa. Nekādas citas izmaiņas viedtālrunī nav jāveic.

Sazinieties ar mums

Lai uzzinātu vairāk informācijas vai pieteiktu pakalpojumu, sazinieties ar mums. Radīsim Jums personalizētu un pēc Jūsu nepieciešamībām balstītu drošības pakalpojumu.