• Kopā varam palīdzēt!

Drošība mājās

Stacionāra drošības pogas mājas iekārta nodrošina palīdzību 24 stundas diennaktī ar attālinātu uzraudzību. Tā paredzēta galvenokārt vecāka gadagājuma cilvēkiem, senioriem, cilvēkiem ar ierobežotām pārvietošanās iespējām vai ar ilgstošiem veselības traucējumiem, kuri dzīvo patstāvīgi.

26,00 EUR mēnesī

Iekārtas funkcijas

  • Zvanu centra uzraudzība visu diennakti
  • Tiešs SOS signāls uz zvanu centru
  • Divvirzienu komunikācija
  • Iekārtu tehniskā stāvokļa uzraudzība attālināti
  • Atrašanās vietas noteikšana – ģeolokācija
  • Papildu iekārtu noma mājas bāzes stacijai
  • Samazinātas aprūpējamā aprūpes izmaksas
  • Uzlabota aprūpes efektivitāte

Pakalpojuma izmaksas

Cenā iekļauts:

  • Mēneša abonēšanas maksa
  • SIM karte
  • tehniskais atbalsts
  • 24 stundu zvanu centra uzraudzība

Pakalpojuma pieslēgšana, uzstādīšana, instruktāža 15,00€ (vienreizēja maksa)

Papildu drošības iekārtas

Drošība mājās bāzes stacijai iespējams pievienot
papildu drošības iekārtas

  • DŪMU DETEKTORS
  • TRAUKSMES PAKLĀJIŅŠ
  • GULTAS VAI KRĒSLA SENSORS
  • PLŪDU SENSORS
  • KRIŠANAS SENSORS AR TRAUKSMES POGU
  • DURVJU SIGNALIZĀCIJA AR INTEGRĒTU RAIDĪTĀJU
  • EPILEPSIJAS TRAUKSMES SENSORS
  • OGLEKĻA MONOKSĪDA GĀZES DETEKTORS
  • VILKŠANAS AUKLA AR BEZVADU TRAUKSMES RAIDĪTĀJU
  • INFRASARKANAIS KUSTĪBU SENSORS AR INTEGRĒTU RAIDĪTĀJU
  • AUTOMĀTISKS ZĀĻU DOZATORS

Biežāk uzdotie jautājumi

Lai nodrošinātu iekārtas darbību mājas apstākļos, nepieciešama tikai strāvas padeve. Visu pārējo – konfigurācija, uzstādīšana – šos darbus paveiks “Drošības poga” tehniskais personāls.

Jā, iekārtai standarta aprīkojumā nāk līdzi papildus drošības poga – aproce/kulons. Klientam tikai jāizvēlas, kā ērtāk to būs nēsāt.

Rokas aproces/kulona darbības rādiuss ir līdz 300 metriem no bāzes stacijas. Protams, jāņem vērā šķēršļi – telpa, kurā atrodas bāzes stacija un kādi sķēršļi ir starp iekārtu un aproci/kulonu.

Nē, aproce/kulons darbojas kā drošības poga, savukārt klientam jāatrodas zināmā attālumā no bāzes stacijas, lai varētu dzirdēt operatora teikto un iekārta varētu uztvert klienta teikto tās mikrofonā. Vēlamais attālums saziņai ar bāzes staciju ir līdz 10 metriem.

Ja tiek aktivizēta drošības poga un klients atrodas pārāk tālu no bāzes stacijas un ar to nav iespējams verbāli sazināties, lai noskaidrotu notikušo, Drošības pogas operators sazinās ar likumisko pārstāvi, lai informētu par trauksmes faktu un saskaņo tālāko rīcības plānu. Ja nav iespējams sazināties ar likumisko pārstāvi, operators tālāk veic zvanu uz nepieciešamo palīdzības dienestu, lai informētu par trauksmes faktu un nodod visu nepieciešamo informāciju palīdzības pasākumu uzsākšanai.

Noslēdzot līgumu par “Drošības poga” pakalpojumu, klientam iekārta tiek nodota lietošanā. Ja klients vēlas lauzt līgumu un izbeigt pakalpojumu saņemšanu, nodotā Drošība mājās bāzes stacija ar visām papildus drošības iekārtām jāatgriež atpakaļ “Drošības poga” operatoram. Ja iekārtas tiek tīši bojātas, visus izdevumus par to remontu vai jaunu iekārtu piegāde – visus izdevumus sedz klients no saviem līdzekļiem.

Standarta komplektācijā tiek nodrošināta drošības poga aproce/kulons bez krišanas sensora, savukārt, ja nepieciešama rokas aproce ar krišanas sensoru – šo iekārtu iespējams papildus nomāt. Šī iekārta tiek pievienota kā papildus drošības iekārta bāzes stacijai un darbojas līdzīgi kā standarta komplektācijā iekļautā aproce/kulons.

Jā, drošības pogas aproce/kulons ir ūdensdroša – pakļaujas ūdens šlakatām un īslaicīgai iemērkšanai ūdenī. Ja nodoms māzgāties vannā vai dušā, ieteicams pogas aproci/kulonu novietot sev sasniedzamā attālumā.

Iekārtā, nospiežot attiecīgu pogu, ir iespējams informēt zvanu centrāli, ja klients dodas ārpus mājas. Brīdī, kad klients pārrodas mājās, jāaktivizē poga, kas sniegs centrālei informāciju, ka klients atgriezies savā dzīves vietā.

Jā. Ja rodas tāda nepieciešamība, ir iespējams sastādīt atsevišķu ziņošanas/pārbaudes plānu. Piemēram, katru dienu noteiktā laikā zvanu centrālei jāpārliecinās – zvanot – vai ar klientu viss kārtībā, vai otrādi – klientam pašam katru dienu – noteiktā laikā jānospiež poga, kas apzīmē signālu “Ar mani viss kārtībā”. Ja klients šo pogu nenospiež, tad zvanu centrālei ir uzdevums veikt kontroles zvanu, lai noskaidrotu pogas nenospiešanas iemeslu un pārliecinātos vai ar klientu viss kārtībā.

Drošība mājās bāzes stacijai ir iespējams pievienot dažāda veida papildu drošības sensorus, ar kuru palīdzību iespējams kā kontrolēt klienta ikdienu, tā arī radīt papildus drošības sajūtu pašam klientam. Piemēram, dūmu detektors konstatē sadūmojumu klienta dzīves vietā – zvanu centrāle saņem informācija par ugunsdrošības draudiem un zvanu centra operators veic saziņu ar klientu, lai noskaidrotu esošo situāciju. Ja klients neatbild – tiek izsaukti palīdzības dienesti. Šis ir tikai viens no daudziem scenārijiem. Ja Jums ir interese arī par papildu drošības iekārtām – sazinieties ar mums – un mēs sagatavosim Jums piemērotāko drošības komplekta risinājumu mājas apstākļiem.

Sazinieties ar mums

Lai uzzinātu vairāk informācijas vai pieteiktu pakalpojumu, sazinieties ar mums. Radīsim Jums personalizētu un pēc Jūsu nepieciešamībām balstītu drošības pakalpojumu.